Your doing great guys!! uhhh I mean... girls!!! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Marita Dekker - WaarBenJij.nu Your doing great guys!! uhhh I mean... girls!!! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Marita Dekker - WaarBenJij.nu

Your doing great guys!! uhhh I mean... girls!!!

Door: Marita Dekker

Blijf op de hoogte en volg Marita

18 December 2011 | Oostenrijk, Hinterglemm

Hier alweer een verslag. Ik geloof dat het nog maar 5 dagen geleden is dat ik voor het laatst heb geschreven. Maar ik weet zeker dat ik de komende weken heel weinig tijd ga krijgen om jullie op de hoogte te houden. En bovendien is er ook weer een heleboel gebeurd.

Ik geloof dat ik de afgelopen week elke dag heb geskied. Heerlijk!!! Het is nu nog lekker rustig op de pistes en nog niet zo druk in het hotel, dus ik moest het er nog maar even van nemen. Zo was ik afgelopen donderdag ook niets vermoedend onderweg. Samen met Esma en Ilse. Totdat ik plots opgebeld werd door mijn vader. Zijn baas had een meeting van Trelleborg in het Alpin Palace (lees 5 sterren hotel met werkelijk alles erop en eraan). Zij hadden die ochtend een vergadering en zouden daarna met een helikopter naar een berghut gebracht worden, alwaar ze de middag zouden doorbrengen. Er bleek nog een plek over te zijn in de helikopter en Francois had geregeld dat ik op die plek mee zou mogen vliegen!!! Deze aanbieding kon ik niet afslaan, dus stond ik om 12 uur gereed in de lobby van het hotel. Daar werden we opgepikt en naar de landingsplaats van de helikopter gebracht. Saillant detail, de helikopter is van de eigenaar van het hotel, de rijkste man in Saalbach en omgeving. Helaas konden mijn skies niet mee in de heli, maar verder was het een vette ervaring!! Eenmaal boven gekomen heb ik met de crew van Trelleborg heerlijk gegeten en lekker gekletst. Via deze weg wil ik Francois en natuurlijk mijn vader nogmaals bedanken!!!

Dezelfde donderdag werd ik door de skischool gebeld of ik zaterdag en zondag les wilde komen geven. Aber natürlich, kein Problem!!! Er zijn hier nu veel Engelsen en de school waar wij les aan geven, is een Engelse school voor alleen maar meisjes. In mijn groep zitten dan ook 10 Engelse schatjes. Ze zijn echt extreem netjes en aardig. Het lesgeven is verder echt heerlijk, het is eigenlijk alsof je niet aan het werk bent.

Nu we in de skischool werken leren we nog meer mensen kennen. Op dit moment werken er eigenlijk alleen maar Nederlanders, wat erg gezellig is. Aan de ene kant is het jammer dat wij niet daar wonen, maar aan de andere kant is het wel relax dat we een nette, opgeruimde, goed verzorgde, schone kamer hebben. En een skiruimte die op slot kan, want afgelopen nacht zijn van bijna al onze collega's van de skischool hun spullen gestolen!! Echt onbegrijpelijk!

Verder gaat het hier wel goed. In het hotel heb ik de afgelopen week niet zoveel gedaan, er is ook niet zoveel werk... Wel heb ik inmiddels 3 cocktails geleerd, namelijk de Frozen Strawberry Daiquiri, Pina Colada en natuurlijk de Margarita!!! Ik hoop dat ik wat vaker achter de bar mag werken, want dat vind ik echt leuk.

Nou dit is het wel weer voor vandaag. De komende dagen ga ik lesgeven én in het hotel werken. Dan weten jullie dat alvast, want het kan wel even duren voordat ik weer iets van me laat horen.

Fijne kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!



  • 18 December 2011 - 21:16

    Fam Zwart:

    Guten abend schone fraulein !

    't Is wat met dat jatten tegenwoordig, Albert doet vrijdagavond mee met een toernooitje, wint (uiteraard) een mooie vleesschotel, zet 'm op een tafel om even gedag te zeggen, gaat naar huis, vleesschotel weg .. da's pech!
    O ja, gisterenavond zijn wij naar Andre Rieu geweest in het Gelredome, ik had kaartjes gewonnen! Bijzonder, zowel het concert als het feit dat ik iets win!

    groeten vanuit een nattig Nederland, op de Grunten ligt inmiddels wel een mooi wit laagje zag ik ..

    Henny + fam

  • 19 December 2011 - 10:39

    Fan:

    Ik ben een echte fan van je blogs... Ik zou willen dat ik even langs kon droppen en jouw verhalen in real life mee kon maken. Jij ook fijne dagen en een te GEK nieuwjaar...!!! P.s. Heel veel plezier met die andere twee schattekes de komende weken ;)

  • 20 December 2011 - 08:43

    Tante Evi:

    Ik stel voor, dat als je in het voorjaar terugkomt een party geeft en ons op cocktails trakteerd !!!
    Voor jou ook hele goede kerstdagen.

    Liefs


  • 21 December 2011 - 12:41

    Coby:

    Ha Marita,

    Wat een leuke verhalen, leuk om je te volgen!
    Wat een heerlijk leven heb je daar, geniet ervan!
    Voor jou ook fijne en gezellige kerstdagen en een gelukkig 2012.

    xxx
    Coby

  • 25 December 2011 - 21:50

    Simon:

    Hoi Marita,
    misschien wel wat laat, maar heb nu pas op Kerstavond al je verhalen in één adem uitgelezen. Heb er echt van genoten en het doet me goed dat je het zo naar de zin hebt en veel avonturen beleeft. Volgens mij moet je nu met Kerst wel écht aan de bak en ook in de komende weken. Veel sterkte, vreugde en zegen toegewenst.
    Ook groeten van Gerri.

  • 02 Januari 2012 - 09:15

    Niek En Marianne:

    Hee Marita,

    Leuk om zal al een paar ervaringen van je te lezen! Soms hoor ik nog het een en ander van je moeder, maar volgens mij kom je daar niet meer zo makkelijk weg, veel te leuk! Ik hoop dat je een leuke kerst en oud&nieuw hebt gehad. Nog wat bijzonders gedaan? Zal nu wel aardig druk zijn, nu er vakantie is. Nou heel veel succes en we volgen je! Groetjes Niek en Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Wonen en werken in Oostenrijk

Recente Reisverslagen:

17 April 2012

Vele eersten zullen de laatsten zijn

24 Maart 2012

Let the sun shine!!!

10 Maart 2012

Het aftellen is begonnen!

20 Februari 2012

Hello, Goodbye!

04 Februari 2012

koud, kouder, koudst!
Marita

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 33523

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 29 Augustus 2015

Curacao

06 December 2013 - 01 April 2014

Wonen en werken in Oostenrijk (2013/2014)

04 Juni 2013 - 23 Juni 2013

Thailand

01 December 2012 - 31 Maart 2013

Wonen en werken Oostenrijk 2012/2013

20 Mei 2012 - 02 Juni 2012

La vie en France

19 November 2011 - 30 November -0001

Wonen en werken in Oostenrijk

Landen bezocht: