Es schneit ohne Ende! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Marita Dekker - WaarBenJij.nu Es schneit ohne Ende! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Marita Dekker - WaarBenJij.nu

Es schneit ohne Ende!

Door: Marita Dekker

Blijf op de hoogte en volg Marita

24 Januari 2012 | Oostenrijk, Hinterglemm

Daar ben ik eindelijk weer!

Kort verslagje deze keer, want ik er is niet heel veel gebeurd.

De laatste keer schreef ik dat het al 3 dagen aan het sneeuwen was. Nou, volgens mij is het sindsdien niet meer gestopt. Er liggen letterlijk bergen met sneeuw!!! Leuk natuurlijk, maar op een gegeven moment ben je er ook wel een beetje klaar mee. Want het blijft toch een beetje behelpen met beginners op een ongeprepareerde piste.

Na de 2 weken in de kerstvakantie begonnen de rustige tijden, dacht ik... Helaas had ik toen nog niet door dat Kroaten en Roemenen 3 weken kerstvakantie hebben. Het gevolg: Het hele hotel en de skischool bestond voor een week uit Roemenen en Kroaten. Nu kwam ik er nog goed vanaf, doordat ik vrijwel de hele week privéles heb gegeven aan volwassenen uit het hotel die al goed konden skiën. Maar Esma had alle kids en die waren echt erg vervelend!

Na deze week werd het echt rustig. Ik had een groepje volwassenen die beginners waren. Dit was erg gezellig en relax. Zo waren we opeens ook op vrijdag vrij en zijn we met wat collega's van het hotel lekker een dagje naar de Spa geweest.

Verder waren afgelopen weekend m'n ouders hier in het dorp. Erg leuk om ze weer te zien!! We hebben gezellig geskied (afgezien van wat material fehler) en lekker gegeten! jammer dat ze zo snel alweer weggingen, want het leek net even vakantie :) Ik had namelijk ook mijn eerste complete vrije dag sinds heel lang geleden. Zeg dat je ouders er zijn en je krijgt dus opeens vrije dagen. Jullie begrijpen wel dat m'n ouders er dan over 2 weken weer zijn ;)

Hoewel dat eigenlijk niet hoeft, want over ongeveer 3 weken ben ik een paar dagen in Nederand. Ik heb net mijn vliegticket geboekt! Ik ga namelijk werken in het Holland Heineken House!!! Ik zat al de hele week in spanning, want van 16 t/m 20 januari kon je een mailtje ontvangen met de uitslag. Toen ik op de 20ste om 5 uur nog niets gehoord had, had ik eigenlijk geen hoop meer. Maar toen ik 's avonds laat toch nog even m'n mail checkte, was daar opeens het goede nieuws!!! Van half juli t/m half augustus ga ik in London op de OS werken. De eerste meeting is in februari, dus vandaar dat ik er dan hier even tussenuit sneak.

In het hotel is alles weer aardig rustig. Ik doe gewoon lekker m'n ding in het restaurant en bemoei me verder niet meer met andere zaken. Zo moet het wel vol te houden zijn tot eind maart :)

Dit voor nu! Ik ga lekker slapen :)

  • 24 Januari 2012 - 11:49

    Ma:

    Het was heerlijk om jou, marita, weer even in de armen te houden.
    We zijn trots op je! En wat kun je goed skien. Samen genoten van de sneeuw ons onderkomen en het lekkere eten.

    knuffel van pa en ma

  • 26 Januari 2012 - 11:34

    Simon Hiemstra:

    Hoi Marita, gelukkig dat je je draai weer gevonden hebt na de hectische tijden in het hotel. Leuk en spannend dat je naar Londen gaat voor de Olymische Spelen in het HHH.

  • 26 Januari 2012 - 13:38

    Zeger:

    Gefeliciteerd met je OS participatie. Wel jammer dat je de hele tijd Heineken moet drinken... Volgende week zaterdag hopen we ook een weekje in de sneeuw te gaan rommelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Wonen en werken in Oostenrijk

Recente Reisverslagen:

17 April 2012

Vele eersten zullen de laatsten zijn

24 Maart 2012

Let the sun shine!!!

10 Maart 2012

Het aftellen is begonnen!

20 Februari 2012

Hello, Goodbye!

04 Februari 2012

koud, kouder, koudst!
Marita

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 33553

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 29 Augustus 2015

Curacao

06 December 2013 - 01 April 2014

Wonen en werken in Oostenrijk (2013/2014)

04 Juni 2013 - 23 Juni 2013

Thailand

01 December 2012 - 31 Maart 2013

Wonen en werken Oostenrijk 2012/2013

20 Mei 2012 - 02 Juni 2012

La vie en France

19 November 2011 - 30 November -0001

Wonen en werken in Oostenrijk

Landen bezocht: