Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Marita Dekker - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Marita Dekker - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Marita Dekker

Blijf op de hoogte en volg Marita

10 Maart 2012 | Oostenrijk, Hinterglemm

Zo, het werd wel weer eens tijd voor een nieuw verslag. Dus bij deze!

19 dagen terug stond ik op het punt om te gaan carnavallen. Het was een leuke avond en deze luidde eigenlijk 1,5 week van feesten in. Ondanks dat we in het hoogseizoen zaten, had ik toch 2 vrije avonden. Dit kwam omdat er, in tegenstelling met kerst, veel minder halfpension boekingen waren. Hierdoor was het in het restaurant een stuk rustiger. Dus heerlijk de echte skileraar uitgehangen :)

De eerste week van de voorjaarsvakantie had ik snowboarders en de tweede week had ik skiërs. Allemaal Nederlands en allemaal even druk! Zelfs tijdens het skiën werd ik aan een kruisverhoor onderonworpen! Ach het had zo z'n charme wel.

Afgelopen week was ik dan eindelijk aan de beurt om op kinderland te staan. Althans, dat dacht ik... Ik kreeg 's ochtends een belletje dat ik wel m'n gewone schoenen mee kon nemen. Nou dan weet je wel hoe laat het is. Dus vol goede moed ging ik richting de skischool. En ja hoor, Marita Kinder Anfänger. Tja, het moest er toch een keer van komen. Maar net toen ik aan het opbouwen wilde slaan, kwam er een collega naar me toe. Of ik wilde ruilen. Zij vond kinderland helemaal geweldig en wilde dat liever doen dan privéles. Maar natuurlijk wilde ik wel ruilen! Dus geen Kinderland, maar privéles de hele week. Ik had elke dag andere mensen en dat is ook precies wat privé zo leuk maakt :) Het was een top weekie!

Qua weer is het wel wat warmer, maar nog steeds heel wisselvallig. Afgelopen week heeft het geregend, gesneeuwd en ook de zon kwam af en toe tevoorschijn. Begin nu eindelijk beetje een kleurtje te krijgen :)

Het aftellen is inmiddels ook begonnen. Nog ongeveer een maandje en dan is het feest voorbij. Ik kijk eigenlijk best uit naar het einde. Waar in het begin alles nog nieuw en spannend was, begint alles nu een gewoonte te worden. De sleur raakt er aardig in. Ik heb sinds begin december ook geen enkele, hele dag vrij gehad. Daar ben ik dan nu ook wel echt aan toe!

Ook ben ik al een beetje met de toekomst bezig. Zo heb ik deze week mijn reis naar Parijs geboekt. Eind mei ga ik 2 weken richting de Lichtstad om daar een cursus Frans te volgen en even echt de toerist uit te hangen. 4 juni krijg ik te horen wanneer ik precies naar Londen afreis en wat mijn functie in het HHH wordt. Wat ik na Londen ga doen, geen idee! Maar genoeg tijd om daar rustig over na te denken. Maar mochten jullie tips hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag!

  • 11 Maart 2012 - 02:19

    Gaby:

    Tip... Eerst wat feestjes vieren met mij en dan komen de plannen vanzelf ;). Geniet nog van je laatste weekjes!!! X

  • 12 Maart 2012 - 20:43

    Richard Karg:

    Hallo Marita,
    Wir wuenschen dir noch viel Spass in Hinterglem!
    Geniesse die Tage,auch wenn du viel Arbeit hast,- An diese Zeit wirst du dich ein Leben lang erinnern!
    Herzliche Gruesse aus dem Allgaeu
    Von den Kargs

  • 13 Maart 2012 - 19:13

    Marieke Wesseling:

    Hoi Marita,
    Geniet nog lekker van je laatste weken en dan op naar je volgende avontuur!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hinterglemm

Wonen en werken in Oostenrijk

Recente Reisverslagen:

17 April 2012

Vele eersten zullen de laatsten zijn

24 Maart 2012

Let the sun shine!!!

10 Maart 2012

Het aftellen is begonnen!

20 Februari 2012

Hello, Goodbye!

04 Februari 2012

koud, kouder, koudst!
Marita

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 33521

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 29 Augustus 2015

Curacao

06 December 2013 - 01 April 2014

Wonen en werken in Oostenrijk (2013/2014)

04 Juni 2013 - 23 Juni 2013

Thailand

01 December 2012 - 31 Maart 2013

Wonen en werken Oostenrijk 2012/2013

20 Mei 2012 - 02 Juni 2012

La vie en France

19 November 2011 - 30 November -0001

Wonen en werken in Oostenrijk

Landen bezocht: