Bon bini dushi's! - Reisverslag uit Putten, Nederland van Marita Dekker - WaarBenJij.nu Bon bini dushi's! - Reisverslag uit Putten, Nederland van Marita Dekker - WaarBenJij.nu

Bon bini dushi's!

Blijf op de hoogte en volg Marita

29 Augustus 2014 | Nederland, Putten

Ok, hier ben ik weer! Ik las net mijn 2 schamele verslagen door van Oostenrijk afgelopen jaar en baal ervan dat ik niet meer geschreven heb. Misschien komt het ook omdat het eigenlijk allemaal wel goed ging en er niet zoveel bijzonders te schrijven was. Tuurlijk had ik hele verhalen kunnen vertellen over de gasten, die van erg uiteenlopende types waren maar een ding gemeen hadden, namelijk dat ze single waren :) En ik snapte af en toe ook wel waarom dat zo was. Ahum..., maar aangezien ik zelf nog steeds de status 'single' geniet, is het niet aan mij om hier over uit te wijden.

Maar goed, al met al heb ik genoten van Oostenrijk en van mijn vele vrije uurtjes op de piste. En hoewel ik vastberaden schreef in mijn vorige verslag dat ik mijn Landes zou gaan halen, is dat er niet bepaald van gekomen. In de komende alinea's de reden waarom:

Terug in Nederland, ergens midden april, ben ik kort geacclimatiseerd en daarna weer aan de slag gegaan voor de Delfts Blauw Winkel. Het webshop project waar ik voor Oostenrijk aan begonnen was. Aangezien er nog een aantal dingen moesten gebeuren, ben ik een aantal weken druk geweest met het afronden van deze werkzaamheden. Nog tijdens het afronden van de Webshop kwam mijn baas (dhr. J. Heinen) met het lumineuze idee om een nieuwe vestiging van zijn winkels te gaan openen. Deze keer alleen niet in Amsterdam of Delft, maar in Willemstad (Rif Fort) Curacao! Ja, u hoor het goed... Al gauw werd er naar mij gekeken, als toekomstig manager op het project Curacao. Uiteraard met de nodige buitenland ervaring, (nog) geen huisje, boompje, beestje en meer van dat soort dingen die je binden aan een land, plaats, huis en het nodig hebben van een vast inkomen. Dus tja, ik kon er nog wel 3 maanden, uhh 6 maanden, nou misschien 9 maanden, ach toe ook maar een jaartje tussenuit!

Feit, ik ga naar Curacao. Vertrek, aankomende dinsdag 2 september. Terugkomst, unknown so far!

Het lijkt misschien een beetje uit de lucht te komen vallen, maar ik ben er al sinds begin juni serieus mee bezig. Want "even" een bedrijf starten op Curacao, dat doe je dus niet zomaar. Maar goed, ik zit momenteel vrij relax achter mijn computertje dit verhaal te typen. Ik heb nu vrijwel alles wat ik vanuit Nederland kon regelen, geregeld. Het wordt dan nu ook echt tijd om richting Dushi eiland te gaan. Het stukje Nederland in de Caribbean, of is het het stukje Caribbean in Nederland want de mentaliteit en cultuur zijn toch een stukje anders dan in Nederland. Dit vind ik eigenlijk wel prima, want andere culturen interesseren mij en ik hoop dat ook dat ik kan integreren in het eilandcultuurtje.

Ik zal jullie dit maal proberen regelmatig op de hoogte te houden van mijn avonturen.

Tot de volgende keer, vanuit een hangmatje op een parelwit strand aan een azuur blauwe zee, met een cocktail in de hand!

Ayo!

  • 30 Augustus 2014 - 20:19

    Jenny:

    Zucht, n lichte golf van jaloezie gaat door me heen.
    Geniet en schrijf veel, ik ben dol op reisverslagen!

  • 31 Augustus 2014 - 19:49

    Marieke:

    Heel veel plezier en zegen Marita, maak er wat van..

  • 31 Augustus 2014 - 21:47

    Birgit:

    Dushi,
    Veel plezier! Gaaf dat je het gaat doen. Heb zelf op Aruba gewoond, zeker bijzonder.
    Goede reis en ayo!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Putten

Marita

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 585
Totaal aantal bezoekers 33508

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 29 Augustus 2015

Curacao

06 December 2013 - 01 April 2014

Wonen en werken in Oostenrijk (2013/2014)

04 Juni 2013 - 23 Juni 2013

Thailand

01 December 2012 - 31 Maart 2013

Wonen en werken Oostenrijk 2012/2013

20 Mei 2012 - 02 Juni 2012

La vie en France

19 November 2011 - 30 November -0001

Wonen en werken in Oostenrijk

Landen bezocht: